Topp 10-utmaningen

Med tanke på att det enda jag känner för att skriva om är allt som är jobbigt i livet just nu, väljer jag att hoppa på den där topp 10-utmaningen som många håller på med just nu. Känns som att det kan vara en bra idé, för att skona er från tidsjakten som är mitt liv just nu. Tar bort några som jag inte riktigt känner för… Och skriver de när jag har tid. Mest som en rolig grej.

– 10 favoritfilmer
– 10 favoritserier
– 10 favoriträtter
– 10 favoritdrycker
– 10 favoritsnacks
– 10 favoritböcker
– 10 favorittidningar
– 10 manliga favoritskådisar
– 10 kvinnliga favoritskådisar
– 10 kändiscrushar
– 10 favoritband/sångare
– 10 fiktiva favoritkaraktärer
– 10 favoritsånger just nu
– 10 saker jag ville bli när jag var lite
– 10 favoritpyssel
– 10 saker jag inte kan gå ut utan
– 10 saker jag måste göra innan jag dör
– 10 internetsidor jag ofta besöker
– 10 heta egenskaper på en eventuell partner
– 10 favoritspel
– 10 saker när jag har tråkigt
– 10 saker jag önskar att jag kunde förändra
– 10 saker jag ångrar
– 10 önskningar
– 10 ställen jag vill åka till

Kommentera

