Topp10 – Serier

Downton Abbey
Perfekt blandning av kärlek och drama och historia. Älskar den.

Mad Men
I början tyckte jag att Mad Men var seg, men den har liksom växt på mig.

Dr Quinn – Ja, what can I say? Jag får aldrig nog. Är nog lite svag för långhåriga, muskulösa män i fransar och fjädrar.

Huset fullt – Älskade Huset fullt när jag var yngre, önskade att jag kunde få vara lika cool som D.J…

Mitt så kallade liv – Sörjer fortfarande att det inte blev fler säsonger av denna genialiska serie. Hur många var vi inte som drömde om Jordan Catalano egentligen?

Ally McBeal – Älskade Ally McBeal, älskar! Ville bli advokat då, förstås. Lite kuriosa… har fått höra från flera olika håll att jag är lik Ally McBeal, lika neurotisk och knäpp.

Greys Anatomy – Såg inte ett enda avsnitt under de fem första säsongerna pga att jag inte hade femman. Men jag tog igen allt under graviditetens sista fem veckor, då jag maraton kollade alltihop och hoppade in i säsongen som då gick på tv. De första säsongerna var bäst, men jag är ändå fast.

Mordkommisionen – Otroligt bra, de där danskarna. Ångrar att vi inte följt andra danska serier, som Bron som jag hört massa bra om.

Sex and the city – Behöver inte förklaras så mycket kanske. Feel good-serie som jag kan se ett avsnitt av närsomhelst.

True Blood – Beroendeframkallande.

Kommentera

