Tisdag och oplanerad dag

Idag hade jag inget schemalagt i skolan, och passade på att åka in till city efter förislämning för att fika med E. Ni vet, min gravida vän, som nu är ännu mer höggravid eftersom inget hänt ännu. De har packat väskan, vi är fortfarande jour för barnpassning och allt är otroligt spännande! Därför passar vi på att fika i lugn och ro medan bebin fortfarande ligger i praktiskt förvar i magen, om några veckor blir ju fikorna lite annorlunda, inte sämre på något vis utan bara lite mer bebisfokuserade 😀 Inte mig emot, om jag säger så!

När jag hämtade Äpplet på föris på eftermiddagen, var hela gänget inne på storbarnsavdelningen. När jag kom in dit var Äpplet omringad av två äldre tjejer som hade fullt upp med att krama och pussa på henne och ge henne sjörövarlapp för ögat som de hade gjort åt henne! Alltså, det är nästan så jag gråter lite när jag hämtar henne ibland, så söta som alla barnen är mot varandra! Är otroligt nöjd med vår förskola.

Kommentera

