Den där tentan

Tentan gick faktiskt lite bättre än väntat. Jag trodde att jag skulle sitta och inte kunna skriva något alls, men jag skrev på varje fråga. Vissa gissade jag visserligen lite på, men i stort sett kändes det ok. Det svåra är att veta hur djupt de vill att svaren ska gå, det återstår att se. Ska bli spännande att få tillbaks den här tentan, och hoppas att de kör en tentagenomgång om jag kuggar…

På tisdag har vi examination av projektplanen inför c-uppsatsen, och det ska också bli väldigt skönt att få den färdig. Imorgon ska jag ringa vår handledare och prata lite inför datainsamlingen som vi ska dra igång snart. Om två veckor börjar officiellt termin 6! Termin 6 av 6 totalt, vilket alltså innebär att jag snart äntligen är färdig. Alldeles otroligt läskigt.

Kommentera

