Hade tänkt blogga

Idag sover jag kvar i Uppsala, ensam i Bs lägenhet dock då hon är hos sina föräldrar. Hade tänkt ägna kvällen åt slösurfande och blogginlägg, men mina ögon är så trötta efter en tuff dag så jag orkade bara göra de nödvändigaste skolgrejerna för att sedan stänga av datorn.

Är fortfarande dömd till att ha glasögon pga ögoninflammationen. Känner att de blir trötta och irriterade snabbt, torra för jämnan. Vågar inte prova linserna än på ett tag. Tyvärr råkade jag sätta mig på mina glasögon nyss när jag hade tvättat ansiktet… De blev lite sneda, typiskt mig… Nu ska jag och mina eländiga ögon släcka lampan och sova.

Kommentera

