Sista med allt

Igår hade vi vår sista heldag med föreläsningar på utbildningen. Det känns ju hemskt konstigt tycker jag, med tanke på hur mycket vi har kvar att göra innan 5 juni och examensdagen. Men nu är vi liksom på egen hand istället,

Om två och en halv vecka skriver jag den där himla omtentan i kirurgi och jag måstemåstemåste klara den! Men att börja hårdplugga igen på allvar tar verkligen emot, jag vill mest göra allt annat som finns att göra här hemma. Som att ta tag i diskberget exempelvis, men det får väl bli ikväll kanske, eller imorgon. För nu borde jag ta mig i kragen och plugga nån timme innan det är dags att träffa uppsatspartner på Söder och fixa lite. Nu gör jag det, tar mig i kragen.

2 reaktioner på ”Sista med allt

Kommentera

