Snödropparna

image

Igår hittade jag och E snödroppar utanför huset, magpirr och eufori! Jag har nog kanske aldrig längtat såhär mycket efter snöfria, torra och sopade gator. Kanske beror det på alla sjukdomar vi haft, eller på alla gånger jag fått sopa/skotta av snö från bilen, eller på alla tidiga, kalla morgnar, eller på att jag är så evinnerligt trött på att alltid behöva ha en tjock tröja på mig för att inte frysa ihjäl i skolan. Snödroppar, ni är efterlängtade!

2 reaktioner på ”Snödropparna

Kommentera

