Hästliv

Johanna skriver bloggen Jo men visst! Susanna (ska det ju vara såklart…) skriver bloggen Jo men visst!, och bloggar ofta om hästar och ridning. Jag blir så sugen på att rida av att läsa hennes blogg! Drömmer om att kunna börja rida igen när vi flyttar till Västerås. Jag slutade rida på ridskola i högstadiet, och sedan dess har jag bara ridit ett fåtal gånger tillsammans med min vän M. Det är ju så otroligt roligt… Plus att det känns som att det finns i mig, att kunna rida. Åh vad jag önskar att det kommer funka att börja igen när vi kommit iordning och fått lite rutin på nya småstadslivet.

2 reaktioner på ”Hästliv

  1. Nämen, där är ju jag! Även om jag heter Susanna (petitesser!). Jag har bara en sak att säga: börja! Du har inget att förlora. Det är verkligen underbart. Mitt liv har fått en helt ny dimension av lycka sedan jag började rida.

    • Men jag VET att du heter Susanna! Varför skrev jag då Johanna?! Mycket konstigt. Åh, jag tror dig! Jag hoppas verkligen att jag börjar rida inom en snar framtid, känner på mig att det kommer bli precis lika bra som du beskriver det!

Kommentera

