Dalsland

130407 179 130407 175 130407 172

Förra helgen träffade jag min barndomsvän M. Vi lekte tillsammans när vi var bebisar och var bästisar i låg- och mellanstadiet.Vi ses inte så ofta, för hon bor i Göteborg och jag bor ju här, men vi är ofta hemma i Dalsland samtidigt. Det är fint att ha vänner som M, som trots att vi inte ses så ofta så är vi fortfarande nära varandra och jag vet att hon alltid finns där, och jag finns alltid här för henne. Vi var ute på långpromenad runt en sjö i närheten av där vi växte upp, och det var alldeles strålande vackert väder.

Passade på att fota lite. Älskar min kamera, den levererar fina bilder (i mina ögon) trots att jag förmodligen använder den helt fel, och jag försöker lära mig av mina misstag. Men mina ambitioner om att bli en bättre fotograf går inget vidare, jag har alldeles för mycket annat att göra än att fota och analysera mina bilder. Ett annat år, kanske, eller åtminstone efter examen.

2 reaktioner på ”Dalsland

  1. Där blev jag påmind om att jag har samma ambition, men min kamera har visst legat oanvänd ett bra tag nu…

Kommentera

