Hörlurar för barn

Om ett par veckor ska jag och E åka tåg hem till mina föräldrar. Vi har en bärbar DVD (nej vi har ingen ”padda”!) och den tänkte jag såklart packa ner i vårt förhoppningsvis nätta bagage. Dock vill jag ju undvika att störa resten av vagnen med Alfons Åberg på repeat i fyra timmar, och tänkte således köpa ett par hörlurar. Lättare sagt än gjort känns det som, för alla barnlurar är anpassade för barn över tre år, och då undrar jag om det då innebär att de kommer att vara för stora för Es huvud? Vilken djungel. Någon som har erfarenhet av detta eller som har andra tips?

Kommentera

