Vuxensaker

Idag ska jag till Västerås för att vara med på besiktningen av vårt radhus. Tar med mig min bästa E och lill-S och min svåger som lite stöd, för det känns ju hemskt läskigt alltihop, besiktning. Tänk om de hittar några konstigheter? Nervös måndag idag alltså.

Ska passa på att fota lite, och memorera hur allt ser ut. Förra gången vi var där var vi ju inte de nya ägarna utan bara några random visningsbesökare, och hade inte riktigt inredningsglasögonen på. Vi längtar som galningar, och fantiserar om vilken grill vi ska köpa för att ha på vår uteplats. Augusti, åh vad jag önskar att det vore augusti nu!

Kommentera

