Bomullsbröllop!

LinaJohnnyWeb037

Idag, 12 maj, firar vi ett år som gifta! Hurra!

Vi firar med att putsa teakbord och skrubba element, men förhoppningsvis är det värt det om vi kan få ett tjusigt bud på lägenheten tack vare allt slit. Jag känner mig inte helt nöjd med vår styling, vissa delar hade jag velat fixa annorlunda, men det får gå… Orkar inte resa runt halva stan för att få tag i det perfekta kuddöverdraget. Men imorgon ska jag åka till City Gross tidigt och köpa lite blommor och sånt bara, eftersom Aya bestämde sig för att äta upp de gamla jag köpte 😛

5 reaktioner på ”Bomullsbröllop!

    • Tack Susanna! Fotograferingen gick faktiskt bra, vi fick beröm från både fotografen och mäklaren! Nu är det visning om två veckor och projekt rensa skåp och garderober inleds 🙂

Kommentera

