Fix och nervösa dagar

Vi fixar det sista inför fotografering imorgon. Det ekar tomt i vår lägenhet, men förråden är fullare än någonsin. På klädstången hänger mina allra skiraste och ljusaste plagg, och vi har köpt frukt i färger som ska matcha övrig inredning. Känns faktiskt skönt att ha en ganska tom lägenhet. Dock desto mindre skönt att tänka på de tio flyttlådorna vi bar ner i fredags… Alla i princip fyllda av saker vi knappt använder.

Till veckan har jag ventilering av uppsatsen och mitt praktiska prov. Två monsterstora grejer som jag är sjukt nervös för, alltså jättejättenervös för. Jag vill inte att det ska bli onsdag, jag vill att det ska vara söndag forever and ever…

Tillbaks till fix!

Kommentera

