Dagen då jag lärde mig äta oliver

20130519-221834.jpg

Misstänker att ni kanske är lite trötta på mitt ångestprat? Men ni får stå ut ett tag till dessvärre. Under tiden jag har ångest rullar ju livet på som vanligt såklart. Jag har exempelvis slagit på stort och lärt mig att äta oliver. Det var i torsdags när jag och J var på dejt som jag smakade en oliv för att jag var så in i bänken hungrig och trodde att det var endast oliver som bjöds innan maten skulle komma in. Precis när jag stoppat en oliv i munnen kom servitören in med surdegsbröd också. Tur för mig att han inte kom med brödet samtidigt, förändrat var ju faktiskt hyfsat gott med oliver.

Kommentera

