Jobbet

Intervjun igår kändes helt okej. På fredag ska hen som intervjuade mig ringa, och då ska jag på något vis bestämt mig för om jag vill jobba där, tror jag. Väger för- och nackdelar med jobbet hela tiden. Skönt att få det klart, är det det här jag vill, finns det bättre, kände ju ändå för det här först och är inte så sugen på något annat just nu… Mest plus tror jag ändå, det vore så skönt att få ett datum för jobbstart och så kunna slappna av fram tills dess! Varför är jag alltid så här velig om allt!?

Kommentera

