Torsdag och inga planer

Idag är det torsdag, och min dag är helt tom, förutom att jag ska diska. Jag har tränat redan, och sett Allra käraste syster på SvtPlay under tiden jag drack morgonkaffet. Nu sitter jag här och googlar tips inför potträning och försöker bli klok på om jag ska ta det där jobbet eller inte. Äpplet lämnade jag vid nio, efter att vi haft en mysig och lugn morgon. Idag skulle de till skogen och hon var väldigt peppad imorse med minikånken packad på ryggen.

 

2 reaktioner på ”Torsdag och inga planer

Kommentera

