Snart flyttade

20130707-222402.jpg

Vi är framme i Dalsland hos mina föräldrar efter en lång varm dag i bilen. Imorse gick vi upp tidigt för att packa och fixa det sista inför flytten imorgon, som J ska fixa själv, tillsammans med flytt- och städfirman förstås. Det känns både skönt och jobbigt att lämna honom med allt kvar, men det här var den bästa lösningen tror jag. Det var inte mycket kvar att göra förutom lite packande av köksgrejer och avfrostning av frysen. Hoppas allt går bra imorgon, önskar jag fick vara där och fixa i vårt radhus! Om två veckor är jag och Äpplet där vi också, men nu väntar två sköna semesterveckor i Dalsland.

3 reaktioner på ”Snart flyttade

  1. Så söt hon är!

    Du, har du möjligtvis en mailadress jag kan nå dig på? Jag tänkte fråga dig om en rolig (helt ofarlig!) sak. Min mailadress som jag anger här funkar inte men det gick inte att lämna någon annan heller… WordPress alltså.

    • Ja, urgullig, och numera även glassälskare 🙂

      Min mailadress är linape snabela hotmail.se! Nu blev jag otroligt nyfiken!

Kommentera

