Den här kvinnan!

Jag började följa ett yogakonto på Instagram häromdagen. Personen som hade det kontot hade gått från att vara överviktig till att vara värsta yogamästaren, med massor av foton på sig själv i till synes omöjliga positioner. Blev så otroligt inspirerad, yoga är något jag alltid återkommer till i min jojoliknande träning och jag tycker verkligen att det är roligt. Genom träningsgruppen på Facebook har jag hittat träningsvideor med kvinnan här i filmerna, Tara Stiles, herregud vad hon är graciös och smidig och stark. Blir ännu mer inspirerad, så idag har jag tränat igenom tre ganska basic videos samt försökt mig på grundpositionerna i den första filmen i det här inlägget. Jag känner igen många sedan yogan på gymmet i Bromma, och det känns att kroppen är med på noterna faktiskt. Börjar känna att jag fått lite koll på hur jag vill träna, efter flera års träningsförvirring. Och jag tänker inte börja på något gym, utan fortsätta med det jag har här hemma och med min egen kropp som vikt. Ett gym just nu skulle nog bara förstöra min motivation, om jag var tvungen att ta mig någonstans för att känna att jag kan träna. Gäller att passa på när Äpplet inte är i närheten så att hon börjar klättra på mig, eller satsa på sån träning som hon kan vara med på. Äpplet gör nämligen burpees som ingen annan, herrejösses vilket spänstigt barn vi har 🙂 Pepp!!

Kommentera

