Aj

Idag har jag jätteont/någon slags konstig trötthetskänsla i höger sida av kroppen. Precis ovanför skinkan på något vis, och jag vill bara ligga platt på rygg i sängen för då gör det inte så ont. Men det är ju inte så effektivt, och det går inte bra att fixa och diska från sängen…

Jag oroar mig lite för min kropp och hur ont det gör redan nu, i vecka 15. Det verkar ju finnas väldigt lite att göra mot det här förutom vila, vilket är trist och väldigt icke kompatibelt med resten av livet. Jag trodde jag var i hyfsat okej form innan jag blev gravid, men det kanske inte spelar någon roll för hur det blir nu. Minns den här känslan av att ha en mycket gammal och trött kropp, svag och skör. Måste träna innan lunch idag tror jag, det här går ju inte bara.

Kommentera

