Damn you hormones!

Jag har så otroligt lätt för att gråta just nu. Igår kväll grät jag minst tre gånger inom loppet av två timmar, vid olika tillfällen. Ett av tillfällena var under Star Trek-filmen vi såg, och det var innan filmen ens börjat på riktigt. Idag grät jag när jag läste en av min resande systers resekompisars blogg, där hon sa hejdå till alla barnen i byn där de volontärarbetat under tre månader. Fulgråt deluxe, och nu måste jag försöka peppa om för att gå till jobbet utan att se rödgråten ut.

Jag oroar mig lite för att börja gråta på jobbet, det är ju en hel del livshistorier man får höra, och det skulle inte förvåna mig och jag inom en snar framtid börjar snyfta på ett samtal. Inte alls professionellt, måste sannerligen försöka bita mig i tungan om jag känner att det är på gång…

2 reaktioner på ”Damn you hormones!

  1. Jag grät också jämt, även när jag läste bloggen. Antingen är jag också gravid eller så är vi bara syskon och helt normala!

Kommentera

