Det kliar!

Jag har drabbats av någon slags graviditetsklåda light. Det är inte hepatos tror jag, för det är väl vanligare senare i graviditeten, men det kliar något infernaliskt i alla fall. Värst är det på vaderna, brösten och magen förstås. Kanske är det för att det har slagit om och blivit kallare i luften, och då blir huden torrare. Det är fruktansvärt jobbigt. Igår kväll när vi satt och kollade film, kliade jag mig på vaden i en kvart tror jag, det slutade bara inte klia… Hoppas det hjälper med att smörja ännu mer, annars får jag göra något åt det här.

2 reaktioner på ”Det kliar!

    • Nej, faktiskt inte! Har tänkt att jag ska köpa ekologisk aloe vera jättelänge, men har inte gjort det. Kanske ska göra slag i saken snart! Tack!

Kommentera

