2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

Ja, alltså, den här rubriken… Hade så himla gärna velat skriva något genomtänkt och smart men jag har verkligen inget sådant på lut.

Tatueringar generellt tilltalar inte mig alls, även om jag kan tycka att det är fint på andra förstås. Jag skulle inte vilja ha en någonstans och det sista stället skulle väl vara i svanken om jag var tvungen. Där ser jag ju inte ens vad som står! Vad är vitsen då liksom. Hade kunnat tänka mig en på handleden kanske.

Igår hade jag kommit på en möjlig  textrad, men idag är den borta, och nu sitter jag bara och tvingar fram en rad. Jag kan bara tänka på att jag kanske någon gång blir tvungen att tatuera in det där, och då blir det hela plötsligt jätteviktigt! Sitter och funderar på olika citat som skulle bli helt fel om de tatuerades in just i svanken…

Kanske måste jag vara så tråkig att jag måste säga pass på den här rubriken? Jag kommer bara inte på något, och så har jag utvecklat en tvångstanke om att jag någongång kommer att bli tvungen att tatuera in citatet i svanken, det går ju bara inte.

2 reaktioner på ”2. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att tatuera in ett citat från en låttext i svanken…

  1. Haha, rolig du är. Finns ju massvis med fina låtcitat! Hoppas du inte säger upp vårt systerskap om jag skaffar mig en ny tatuering (dock inte i svanken).

    • Ja, men alla blir så löjliga så fort de ska placeras i svanken! Jag älskar Håkan Hellströms ”Nu kan du få mig så lätt”, men i svanken blir det inte så bra, osv, om du förstår! 😛 Jag tycker som sagt att tatueringar kan vara fint på andra, men skulle aldrig skaffa mig en själv.

Kommentera

