7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

20140109-172459.jpg

Jag sitter där närmast granen, i min gamla Klippan-soffa som inhandlades för snart tio år sedan. Med fötterna på fotpallen. Vi har tänkt köpa en ny ganska länge, men det har inte blivit av, och det kommer nog inte bli av heller inom en snar framtid. Dessutom ska Bemz ha ett samarbete med Littlephant snart och då kanske vi köper ett nytt överdrag istället. Den fungerar fint fortfarande, även om jag bävar lite inför amningsmaraton där om ett par månader, risk för ont i ryggen kanske.

Kommentera

