Snart!

I helgen ska jag äntligen få träffa E igen, en av mina bästa vänner. Det är egentligen helt galet att vi flyttat ifrån varandra igen, efter att ha bott två år tillsammans i Stockholm. Att ha henne så nära var verkligen lyxigt, och jag mådde så bra av det. Men nu bor vi på varsin sida Sverige, och det är trist… Jag saknar henne och hennes familj otroligt mycket. E och deras H är lika gamla, och de hann faktiskt bli kompisar innan vi flyttade åt varsitt håll. Det är synd att de inte får hänga lika mycket nu, vi har inte träffat dem sedan i oktober och det är alldeles för länge sen.

Vi ska i alla fall träffas i Stockholm i helgen, bara vi två, utan familjer, och bo på hotell och gå på spa. Kanske hinna shoppa lite, men framförallt ska vi umgås och prata, och ibland inte prata utan bara vara. Det ska bli så otroligt skönt! Jag längtar!

En reaktion på ”Snart!

Kommentera

