04.38

Jag jobbar helg, och lördag söndag är det den alltid lika otrevliga kombinationen sluta sent och börja tidigt (21.45, och sen börja 06.45). Igår lyckades jag stämpla ut 21.27, det gör otroligt mycket att bara få komma hem en kvart tidigare faktiskt. När jag kom hem hade J och E bakat bullar, och sparat några åt mig. Så jag åt bullar och kollade lite på QX-galan som gick på tv, och sen gick jag och J och la oss vid 23. Det går liksom inte att sova direkt jag kommer hem, måste varva ner innan, även om jag såklart skulle behöva sömn.

Imorse väckte lillebror mig 04.38, tack för det! Kunde hålla mig och ligga kvar i 20 min, sen var jag så kissnödig så det gick bara inte. Nu ligger jag i gästsängen och ska snart äta frukost. Sen cykla iväg till jobbet… Usch så det tar emot, när de finaste ligger där inne och sover. Det är verkligen verkligen tufft just nu, att lämna dem för helgjobb. Jag är väl extra känslig kanske. Igår hade dessutom E blivit ledsen och sagt att hon saknade mig, vilket hon sällan gör just nu pga inne i en mycket pappig period. Då blir det extra jobbigt när hon faktiskt uttrycker saknad sådär…

Äta frukost var det…

20140209-053204.jpg

En reaktion på ”04.38

  1. Usch ja för helger… Man vill bara vara hemma med familjen som ”ALLA” (känns det som iaf) andra .. Och ännu mer usch för sena pass i kombination med tidig morgon dagen efter. Förstår dig precis!

Kommentera

