Nyklippt

20140211-200736.jpg

Igår klippte sig J på en salong i stan, och då fick jag också klippanik, så idag klippte jag mig också. Har tänkt på det ett tag, att min utväxtfrisyr verkligen är helt hopplös… Frisören var gullig och mkt pratsam, och klippte så lite hon kunde men så att det ändå blev en frisyr. Dessutom klippte hon så att håret låg i en mittbena, vilket känns hemskt spännande 🙂 Jag vet inte om jag är nöjd och kommer att köra mittbenan, eller om jag mest tycker att jag liknar Nick Carter när Backstreet Boys var som mest kända… Alternativt Robyn, men Robynfrisyren har jag redan gjort och kände mig högst obekväm i. Det var visserligen när jag var typ 12, men ändå.

Dagens fundering är, när tänker frisören att man ska hinna dricka det där kaffet som de bjuder på? Jag fick passa på när hon svarade i telefon en gång ca en halvtimme in i klippningen, och svepte allihop som då hade hunnit bli kallt. Dagens i-landsproblem verkligen.

2 reaktioner på ”Nyklippt

Kommentera

