Och andra förberedelser

– Jag vill börja läsa Att föda-boken snart, men hinner inte ta mig för det.

– Jag vill börja träna mindfulness om kvällarna, men glömmer bort det.

– Jag måste knipa knipa knipa mycket mer, tack och lov för att jag följer Snippgympa på insta. Då kommer jag i alla fall ihåg det ibland. Borde komma igång med att alltid göra det när jag borsta tänderna eller något.

– Jag vill plocka fram alla bebiskläder och kolla igenom vad vi har, men vill ha med J och vi hittar aldrig något bra tillfälle för det.

– Jag vill sy det där babynestet (eller i alla fall hitta ett fint tyg till det).

– Jag vill få tummen ur och åka till Barnens hus och fixa Äpplets barnstol, så att vi kan flytta den till framsätet när det är dags att sätta in babyskyddet.

– Jag vill få veta om jag får graviditetspenning, och så vill jag sluta jobba ungefär igår!

En reaktion på ”Och andra förberedelser

  1. Vill du sy det själv eller ha ett egensytt? Jag gör det ju gärna, om det inte är så att du vill själv! 🙂

Kommentera

