Ny i stan

Något som blir så påtagligt nu när jag plötsligt har så otroligt många fler tomma dagar i kalendern, är att jag känner så få här i stan. Och de få jag känner vill jag inte tjata hål i huvudet på och försöka träffa hela tiden, min största rädsla är som vanligt att vara till besvär och i vägen och för ”gåpåig”. Saknar alla vänner som är utspridda i landet, den där känslan som alltid återkommer när jag börjar grubbla över just det här, och det finns ju gott om tid för att grubbla just nu.

På måndag ska jag i alla fall göra en utflykt till Uppsala och min bästa B, det blir skönt! Och om två veckor åker vi mot Göteborg och träffar familjen O, för att därefter åka till mina föräldrar i Dalsland och fira påsken. Det känns fint att ha allt det framför oss!

10 reaktioner på ”Ny i stan

  1. Längtar till påskhelgen! Är ledig från torsdag eftermiddag till söndag kväll så vi hinner umgås massor!

Kommentera

