Så himla trött

Jag är så himla trött. Ändå sitter jag här i soffan kl 06.20, vaken sedan 04 och har gett upp på att somna om efter att ha försökt sedan jag vaknade. Minns inte om jag var vaken innan E vaknade och ville ha vatten, men det var i alla fall efter vattnet jag inte kunde somna om… Idag måste jag helt enkelt låta mig själv sova på dagen, kommer snart att lida av rejäl sömnbrist trots att jag inte ens har bebisen här ännu som håller mig vaken. Det är så svårt att sova på dagen för det finns så mycket att fixa med, det tar verkligen aldrig slut på pysslandet i ett hus (trots att det bara är ett mindre radhus…). Men idag måste jag sova!

2 reaktioner på ”Så himla trött

  1. Ja, sov på dagen helt klart! Du hinner nog med rätt mycket även om du tar en tupplur. 🙂 Själv ska jag gå och lägga mig med stora E ikväll efter en tidig morgon och sen kväll. Fast det har jag å andra sidan sagt i en vecka nu…

    • Jag sov två timmar igår! Alldeles underbart faktiskt. Och inatt sov jag hyfsat efter en lite halsbrännekris som botades med en cocktail i magen av havregryn, mjölk och banan…

      Hoppas du faktiskt gick och la dig med henne! 🙂

Kommentera

