Inlägg på gång…

Jag har haft tre-fyra påbörjade inlägg de senaste dagarna, men har inte lyckats publicera något av dem.

Laddar för en förlossningsberättelse, en om sömnen för oss alla just nu, lite uppdatering om katten och kattluckan, om trädgården och hur det går med den… Kanske kommer det något inlägg om något av detta snart, eller så kommer inget alls. Jo, förlossningsberättelsen ska jag försöka få ihop, det vill jag faktiskt, för min egen skull innan allt bara försvinner ur huvudet.

Nu ska jag kolla på Korrarna på tv i alla fall. Bloggen får vänta.

3 reaktioner på ”Inlägg på gång…

  1. Det tar den tid det tar.. Skrev båda mina förlossningsberättelser 9 mån efter sista föddes & fick då också med Agnes som föddes 2år tidigare. Allt har sin tid men jag måste erkänna att jag är nyfiken & väntar på din. Men den som väntar på något gott… 😀

  2. Ser fram emot inläggen, men känns ingen stress! Är framför allt nyfiken på sömnen, själv har vi en kaosperiod här hemma så jag läser gärna om andras lösningar.

  3. Jag vill gärna höra även om sömnen om du orkar! Speciellt hur ni gör med storasyster och lillebror!

Kommentera

