Tips

20140612-164920-60560089.jpg

Igår upptäckte jag instagramkontot @hejhejvardag, och satt och skrattade för mig själv i soffan när jag ammade. Otroligt hög igenkänningsfaktor! Det finns en blogg också, den kan ni googla för jag orkar inte länka i mobilappen. Mycket roligt!

Och alla de där råden och tipsen och åsikterna alltså, jösses, blir ju knäpp för mindre. De rinner inte av lika lätt som jag trodde, även om jag hanterar det hela något bättre än med Äpplet. Försöker bara tänka mig för så att jag själv inte trillar dit och börjar kasta råd omkring mig…

En reaktion på ”Tips

Kommentera

