Läs där istället för här

Idag skriver Brunheten ett inlägg som jag kände igen mig så väl i, förutom vissa självklara delar förstås.

Så bra, känner igen mig så mycket.

En reaktion på ”Läs där istället för här

  1. Läste inlägget och kände också sådär i början. Tror såhär i efterhand att jag inte var så jätteglad första tiden när hon grät och skrek en hel del och vi inte hade fått kläm på varann (hej tantuttryck!) Men, när hon blev 3 månader typ, då hade allt blivit så mycket bättre. Och nu vid 4 månader känns allt ganska självklart. Kanske låter som lång tid men det har gått supersnabbt. Fick bra hjälp på BVC, pratade lite extra med sköterskan om min förtvivlan över att inte kunna trösta och räcka till och det hjälpte.
    Kram

Kommentera

