Dåligt minne, lite tid

Jag börjar tycka att min blogg känns ganska meningslös. Det går så sällan mellan inläggen att jag inte minns vad jag skrivit här, och så kanske jag tror att jag skrivit något här som jag bara instagrammat, och så blir allt helt osammanhängande. Jag hinner inte blogga trots att jag egentligen vill, men när jag väl får tid har jag glömt allt jag vill blogga om. Det är så många bloggar som man märker blir sämre, det är trist. UnderbaraClara skrev om det häromdagen, så därför är det ju roligt att åtminstone hon vill blogga vidare (förresten tror jag att hon föder/har fött barn nu i helgen?!). I mitt fall är det tiden som gör att jag helt enkelt inte hinner blogga… Den lilla tid som jag inte gör någonting på, vill jag slösa på tv-tittande… Väldigt skönt, och min favoritickeaktivitet.

Äsch, fortsätter som sagt att blogga sporadiskt ett tag till, som jag alltid kommer fram till i mina bloggkriser 🙂 Kanske blir livet lugnare snart (hahahaha eller hur!).

6 reaktioner på ”Dåligt minne, lite tid

  1. Hej fina syster! Jag uppskattat iallafall de sporadiska inläggen då jag får en miniinblick i hur det går för er med både Elma och Alvar! Men förstår att tiden inte finns där riktigt! Saknar och älskar er, puss!

  2. Känner igen mig! Försöker att göra ryck lite då och då men just nu känner jag mig rätt inspirationslös. Känner mest att jag upprepar mig och ”vardagsbloggandet” har jag ju flyttat till Instagram. Är glad att jag följer dig där för då får jag ju följa dig mellan de sporadiska uppdateringarna. 🙂

Kommentera

