Sjuk helg

J är från och med september ledig fredagar, det är så obeskrivligt skönt! Den här helgen var i princip helt oplanerad, förutom en inplanerad loppisrunda med Js lillasyster. Och vad händer då? Jag blir sjuk! Hatar att vara sjuk. En hel lång underbar helg förstörd av himla feberskit. Kände lite att det var på gång igår, för efter lunch blev jag så otroligt trött och fick huvudvärk. Gick och lade oss redan vid 22 igår för jag var så trött, och inatt vaknade jag och frös jättemycket , och en stund vaknade jag och svettades… Termometern visade 39,0 imorse, och huvudet känns som att det ska sprängas och kroppen värker.

Att bli sjuk och ha barn som fortfarande är beroende av en är verkligen inte kul. A är inne i en period där han kräver att bli vaggad till sömns för att kunna amma, det är jobbigt att stå och vagga när det känns som att huvudet ska ramla av… Ska be J om hjälp resten av dagen… Åh skitars, vill inte vara sjuk…

En reaktion på ”Sjuk helg

Kommentera

