Sockersugen

20140930-210545-75945992.jpg

Vet ni hur ofta jag tänker att det hade suttit fint med lite choklad? Kanske en gång i timmen från att jag vaknar tills att jag somnar. Jag är så sjukt sockerberoende, skulle vilja fika hela tiden. Det är alldeles för lite fika i mitt liv just nu. Åh, socker ge mig socker nu!!

6 reaktioner på ”Sockersugen

  1. Ungefär som här då. Pinade mig extra genom att titta på dessertmästarna igår. Idag vaknade jag med ont i en tand. Behöver verkligen dra ner på sockret 😦

    • Tänker att jag inte ska försöka sluta med socker när jag ammar och har ansvaret över två barn om dagarna! Risk för utbrott och gråtattacker, så jag låter det vara att tänker att jag försöker ta en extra promenad! Och typ borsta tänderna lite extra kanske! 🙂

  2. Chokladbollar med dadlar och kokosolja ist för socker och smör, kanske? Jag tycker de blir urgoda och ger en kick fast utan riktigt fullt så mycket skräp i sig. Puss på dig duktiga tvåbarnsslitare.

Kommentera

