Kanske nu?

Jag har kanske fem utkast i wordpressappen, men hinner aldrig skriva klart.

Tanken på att sluta blogga finns där hela tiden, men vill inte på ett sätt heller. Anledningen är ju att det är fint att kunna se tillbaks på vad som hänt, men det spelar ju inte så stor roll när jag aldrig uppdaterar! Fler och fler lägger ner sina bloggar verkar det som, instagram tar över och det är inte samma sak tycker jag. Jag saknar att skriva längre saker, men tiden finns verkligen inte. Jag vet att jag skrivit detta förut, men det är fortfarande samma sak, vill och vill inte samtidigt.

4 reaktioner på ”Kanske nu?

Kommentera

