Klenmamman

Jag är inte sjukare idag, men jösses, min kropp alltså… Så himla svag och ynk ynk ynk! Fast ändå stark med tanke på den ganska runda bebisen jag bär omkring på, men förutom bärabebismusklerna – mycket svag kropp. Inser att jag alltid känner mig lite sjuk och alltid har lite ont någonstans. Idag ska jag ta ut min klena kropp och kratta lite löv, med bebisen på ryggen, för det är faktiskt sol! Jag vet, det låter som en dröm, men det är sant och helt på riktigt, och jag väntar bara på att ongen ska vakna så att vi kan gå ut!

Kommentera

