Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit

IMG_6488.JPG Foto: Hanna Jarlängen

Jag fastnar sällan på bild, det är oftast jag som håller i kameran, men ibland händer det! Den här bilden tog Hanna på mig och lillebror en dag i september tror jag, en av de där sista varma dagarna. Vi träffade Hanna och hennes familj och gick och fikade på en lekplats här i närheten. Det är fint att ha träffat henne, vi träffades genom instagram och jag är glad att jag vågade fråga om hon ville ses. Det gör så stor skillnad att lära känna nya människor i en ny stad, och Hanna är en av dem jag lärt känna här i Västerås och som fått mig att känna mig lite mer hemma här.

En reaktion på ”Lucka 5: En bild på dig som någon annan tagit

Kommentera

