Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året

IMG_2174

 

2014 var inte precis året då jag gjorde långa spännande resor. Vi gjorde mest korta utflykter med bilen första delen av året, och när A kom blev det knappt några sådana heller pga av hans bilfobi. Men i januari gjorde jag i alla fall en liten resa, till Stockholm, med min bästa vän E. Vi lämnade våra barn hos sina älskade pappor och bodde två nätter på hotell på söder. Vi gick på spa, panikshoppade så snabbt att E fick en påse i ögat och fick ringa 1177, åt sketagod indisk mat och skulle ta en drink högst upp i Skrapan men där var det för fullt så vi fick åka ner igen (men jag hann knäppa det där suddiga fotot över ett snöigt Stockholm). Jag var gravid och förbannade mitt tillstånd lite när vi var sugna på att gå ut och dansa, men istället fick vi båda två nätters ostörd sömn (high five!). Jag hoppas att vi kommer att fortsätta göra en sån resa varje år, bara vi två (eller i alla fall utan barn!) och lyxa på hotell och prata och fika och ha det fint. Jag saknar dig, bästis!

En reaktion på ”Lucka 6: En bild från en resa du gjorde under året

  1. Vad kul med julkalendern, blev väldigt sugen på att haka på, men just nu är vi inne i en sjukdomskaosperiod så jag orkar inte göra någonting faktiskt. Roligt att följa dig hur som helst!

Kommentera

