Det andra valet

Jag vill inte rösta igen. Jag hade fullt sjå med att bestämma mig inför första valet! Alla möjliga alternativ känns dåliga, precis som sist. Jag måste förstås välja det minst dåliga, men vilket det är har jag inte kommit fram till ännu.

Himla skitomval!

En reaktion på ”Det andra valet

  1. Säger detsamma! Jag har två partier som bägge ligger mig varmt och hjärtat och jag känner att bägge två behöver lite extra stöd nu och skulle helst vilja lägga min röst på båda. Så svårt!

Kommentera

