Lucka 16: En selfie/ett självporträtt du tagit i år

IMG_5042.JPG

Tog den här instabilden i höstas, kanske på min födelsedag eller iallafall i anslutning till den, och skrev en kort text om den där livskrisen som kommer och går i mitt liv just nu. Jag har så svårt att tänka på mig själv som vuxen och snart 30. Människor som jag känner som varit 30, har de alltså varit som jag då? Jag känner mig inte så som jag tänkte att man kände sig när man är 30. 30 är ju gammalt, eller? Livskrisen som sagt.

Kommentera

