Lucka 19: En bild från din semester/ditt sommarlov

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f89/26192763/files/2014/12/img_4248.jpg

Jag vet inte om man kan säga att jag haft semester i år med tanke på min föräldratjänst 🙂 Men i somras var vi ju hemma alla fyra i flera veckor, och ett par av dem tillbringade vi på västkusten. På bilden är vi på bakluckeloppis i Slottsskogen med min bästis M, under en liten miniweekend vi hade i Göteborg bara jag, J och lillebror. Äpplet hade ensammys med mormor och morfar! Den där korta helgen i Göteborg var verkligen härlig! Vi lånade Ms lägenhet och det kändes som att vi var utomlands. Göteborg kändes nytt och coolt och vi blev liksom lite nykära och det var bara semester och livet va ”gött”!

Kommentera

