Man måste väl ha ambitioner…

Ja, det gick som det gick med julkalendern. Nu ska jag inte hoppa på något såntdär på ett tag. Jag hinner ju knappt borsta tänderna om dagarna så jag ska sluta försöka hinna en massa grejer förutom det nödvändiga…

Det är dagen före julafton, lillebror vill inte sova så att jag hinner julstöka det jag hade behövt stöka med. J är fast i köket med allt som ska lagas, jag har inte hunnit med något av det jag tänkt och om en timme kommer mamma och pappa hit. Jag har så sjukt låga krav på oss den här julen, men det hade varit kul att hinna städa toaletten. Och hänga tvätten. Det blir ju jul även med en smutsig toalett, men tänker mig att den blir lite trevligare om jag hinner vissa saker.

Nu ligger vi och ammar och jag hoppas snart att jag kan rulla ur sängen och låta A sova kvar, och att han sover en stund.

En reaktion på ”Man måste väl ha ambitioner…

Kommentera

