Jag pausar nu





På onsdag börjar jag jobba igen. Min sista föräldralediga dag var i torsdags. Jag har insett att det finna cirka noll tid över i livet för att blogga just nu. Jag måste pausa mitt bloggande… Kanske hittar jag ett annat format, kanske gör jag bloggen privat, för jag vill dokumentera barnens och vårt liv på något sätt förutom instagram (som blir halvprivat och lite trist egentligen). 

Jag tar en paus just nu i alla fall. Det tar verkligen emot, jag har bloggat på olika sätt sedan 2005 och älskar hela grejen med att kunna gå tillbaks och se vad som hände i livet då, men just nu finns det verkligen ingen tid. Och jag vill inte blogga på ett halvseriöst sätt med framtvingade inlägg, därför får det bli så här. Det känns sorgligt, bloggen och jag har ju liksom varit ett team! Nu blir jag nostalgisk. 

Hejdå bloggen! Saknar dig redan.

4 reaktioner på ”Jag pausar nu

  1. Och jag saknar din blogg redan.. Jag hade också en svacka när jag började jobba men så småningom hittade jag tid & lust igen. Lycka till på jobbet!!

Kommentera

